COMUNICAT ALDD: Delta și Litoralul promovate la ITB Berlin 2017

 In perioada 8-12 martie 2017, Asociaţia Litoral – Delta Dunării participă la Târgul Internaţional de Turism de la Berlin (ITB), cea mai mare manifestare de profil, cu o medie de peste 200.000 de vizitatori, şi peste 10.000 expozanţi din 180 de ţări.

Participarea la acest targ internaţional a devenit deja o tradiţie anuală pentru Asociaţia noastră, Germania fiind o piaţă de interes pentru promovarea ofertelor turistice pentru Litoral şi Delta Dunării, în vederea atragerii de turişti germani către destinaţiile noastre. Ne prezentăm cu broşuri, pliante, ghiduri, DVD-uri, filmul oficial Mamaia. Totuşi, cele mai multe cereri le înregistrăm, la acest târg, pentru vacanţe în Delta Dunării! In acest an, suntem prezenţi alături de Asociaţiile de Promovare SIBIU, BRAŞOV şi BUCOVINA, membre în Federaţia FAPT. 

Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: „Aşa cum am anunţat anul trecut, am continuat eforturile noastre, la ALDD, pentru a aborda strategic piaţa germană, cu scopul de a atrage din nou interesul turoperatorilor germani faţă de Litoralul românesc şi Delta Dunării. Nu ne este uşor să îi convingem că lucrurile s-au schimbat mult în bine pe Litoralul românesc, având în vedere condiţiile în care ei au părăsit această destinaţie, cu aproape 10 ani în urmă. Statul român nu a făcut eforturi reale de promovare externă, ceea ce ne-a adus un handicap serios, în competiţia cu ţările vecine, care au abordat o strategie ce a deschis larg porţile pentru investiţii germane, chartere şi milioane de turişti germani. In premieră, am plătit publicitate în cataloagele unor turoperatori, aşa încât, din acest an, suntem prezenţi in cataloagele FTI, care vor apărea în peste 300.000 exemplare! Bugetul alocat provine din Taxa de Promovare Mamaia – Sat Vacanţă. Targetul nostru este să atragem un zbor charter între Stuttgart sau Munchen şi Constanţa şi ne propunem să reuşim şi acest obiectiv, pentru vara 2018! Până atunci, continuăm negocierile, ca să convingem turoperatorii germani că facem eforturi serioase şi reale pentru a readuce turiştii germani pe Litoral şi în Delta Dunării.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *